AQUIS MARINE 2014

21. july 2014 at 9:49 | Caroline |  diary
Ahoj!
Dnes jsem se rozhodla, že napíšu o naší dovolený na Kosu v Řecku v hotelu Aquis Marine, který si rozhodně zaslouží pozornost!
Odlétali jsme 30. 6. 2014 z letiště Václava Havla v Praze. Já, trpící hrůzou z létání, byla vynervovaná až při vstupu do letadla, protože odtud už není cesty zpět. Nechápu, proč tak vždycky nervím, když je to úplně v pohodě, protože mi je nepříjemně jen při vzletu, pak už je to v pohodě. Odlétali jsme kolem páté ráno, takže už bylo světlo a když jsme vzlétli nad mraky, krásně svítilo sluníčko. Dostali jsme jídlo a celý let byl v pohodě, jen pár malých turbulencí. Těsně před příletem na Kos nás pilot informoval o tom, v jaké jsme výšce a že je právě v této výšce -55°C. Když jsme přistávali, tak jsem se dívala z okýnka a viděla jsem pod námi několik lodí, pak i samotný ostrov. Po přistání jsme šli pro kufry, a pak před letiště, kde čekala slečna z agentury, která nám řekla, jak se dostat do hotelu. Nastoupili jsme do autobusu a jezdili asi hodinu a čtvrt po ostrově než jsme vyhodili všechny lidi do jiných hotelů. To doteď trochu nechápu, když náš hotel byl k letišti nejblíže. Když jsme tam konečně dorazili, měli jsme klíče jen k jednomu bytu, tak jsme si dali věci k sousedům, kteří s námi letěli a vyrazili na jídlo. Pak jsme šli i k bazénu, kde nás bavili skvělí animátoři. Když se na to dívám zpátky, tak jsme ten první den museli být děsně vyjukaní, když jsme nevěděli, co, kde je a kam se jak dostaneme. Večer jsem si zašla na Welcome Show, kterou měli připravenou animátoři. Každé pondělí je Welcome Show, úterý Comedy Show, středu Pool Party, čtvrtek Cabaret, pátek Greek Night, sobotu Música (večer, kdy se pořád tancovalo) a neděli měli celou volnou, jen večer udělali jednoduché Evening Game. Já byla na všem (na Welcome Show a Pool Party 2x) až na Greek Night, protože to jsme se jeli podívat do hlavního města Kosu. Mně se všechny show hrozně líbily. Na Welcome Show měli skvělé tance a mně je doteď líto, že jsem si je nenatočila! U Comedy Show jsem se zasmála. Pool Party byla legendární, protože jsme druhý den měli letět domů. Asi od půl desátý až do půlnoci tancovali a já obdivovala jejich výdrž. Potom jsem šla za Slavou, ale k tomu se dostanu až později.
Zpátky k hotelu a všemu okolo. Mně osobně se tam moc líbilo! Obrovský resort, pěkné prostředí, skvělé bazény a úžasní animátoři. Moře bylo trochu horší, protože mělo naprosto příšerný vstup, ale když se to přešlo, tak už to bylo v pořádku. My jsme každej den dělali to stejný, takže jsme ráno vyrazili na snídani, k bazénu, na oběd, k bazénu a moři, na večeři, k baru a já na animace. A takhle to šlo celou dovolenou dokola.
Jednou jsme si půjčili auto a vyjeli jsme do večerního hlavního města Kosu. A další den jsme si zajeli na Paradise Beach (ze který fotky nemám, protože jsem se bála táhnout zrcadlovku na pláž), která je vyznamenána nějakou modrou vlajkou EU nebo něčím takovým, takže moře je naprosto průhledné, opravdu nádhera.
Ještě jsem nezmínila dvě zajímavosti. Jednou je to, že na kruhovém objezdu má přednost ten, který najíždí a druhou to, že jsme z hotelu viděli na Turecko.
Abych se teď dostala k něčemu zajímavějšímu, tak domluva byla teda celkem zajímavá. Já se těšila až si s někým budu moct pokecat, ale bohužel více jak polovina animátorů byla z Francie, takže jejich angličtina byla opravdu zajímavá. A jednou jsem se bavila s Jessicou, která je pro změnu z Itálie a to jsme si taky moc nerozuměly. Teď mi to přijde celkem úsměvný! Jedinej člověk se kterým jsem si pokecala byl Slava z Lotyšska, protože když jsem si nemohla vzpomenout na anglický slovíčko, tak jsem mu to řekla česky a on tak nějak porozuměl. Přísahám, že Slava byl bůh! Neskutečně milej a sympatickej kluk s tím nejroztomilejším smíchem, jakej jsem kdy slyšela! Poslední den (právě po tý Pool Party, kterou jsem už zmiňovala), tak jsem za ním šla, abychom se rozloučili a vzala si na něj facebook a bylo to hrozně hezký. Úplně se mi z jeho objetí nechtělo pryč. Mám tady i celkem funny story s Carlem a Joanem z Francie. Když jsem se s nimi vyfotila, tak jsem za nimi šla, aby mi napsali svoje jméno, protože jim šlo blbě rozumět a navíc jsem nevěděla, jak se jejich jména píšou. A oni hned na mě: ,,For facebook?" a já: ,,If you want." a měla jsem strašnou chuť se smát. Ti se toho teda nebáli!

Abych to nějak zakončila, tak se mi celá dovolená moc líbila a klidně bych se tam vrátila! Bylo to fakt skvělý, určitě všem doporučuji!

V tom extrémně dlouhým videu níže můžete vidět všechny fotky a všechna videa, která pocházejí, jak ode mě, tak do táty a sousedů.

Na video se dostanete kliknutím na foto níže.

PS: Slava mi včera odepsal na zprávu na fb.

Comments

1 wendy wendy | Web | 21. july 2014 at 19:22 | React

muselo to bejt skvělý!!! :) takovýhle zážitky vždycky pak hazřejou u srdce, takže jsem ráda, žes užívala!!! :) muselo to tam bejt krásný:)

2 glamourvanessa glamourvanessa | Web | 4. august 2014 at 23:44 | React

Panii, tak to sis musela uziit :-**

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.